zondag 27 november 2016

Roze olifant


Nog een poging of het HP papier toch geschikt was om in te kleuren met de polychromos kleurpotloden. Vanaf dat ik de eerste keer de olifantenstempels zag, moest ik denken aan Disney's film Dombo en het stukje uit de film over roze olifantjes. Ik kon nu feller inkleuren met de roze en paarse potloden, maar helemaal tevreden ben ik niet. Gelukkig heb ik nog wel wat ander papier in de kast. 
Na het inkleuren van moeder en jong heb ik ze gemaskerd en het stencil van de boom gebruikt om de bruine bladeren en donkerder takken met distress inkt te sponzen, Dat ging perfect! Daarna heb ik de achtergrond gesponst met distress inkt en de voorgrond met Hero arts inkt. Eenmaal droog heb ik met het inktpad op de voorgrond wat structuur aangebracht. Om de olifanten heen heb ik met een witte gelpen highlights aangebracht en als laatste de dieren nog even gemaskerd zodat ik witte verf kon spatten in de lucht.
Ik ben dan zo tevreden over het geheel dat ik dan eigenlijk geen tekst erbij wil zetten, die doe ik wel binnen in de kaart. 
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: