zondag 11 december 2016

Santa


Een nieuwe stap op zoek naar goed papier om op te kleuren met mijn mooie polychromos kleurpotloden. Dit keer een onderzoek naar Kraftpapier. Met grijze Hero arts inkt heb ik Santa afgedrukt en daarna was het lekker kleuren met wit en huidtinten. En het ging lekker, de baard is mooi wit met nuances en de huid vind ik super geslaagd. Toen alle gekleurd was heb het gezicht gemaskerd en de bollen van kit 161 afgedrukt met Versamark en geëmbost met transparante glitter. Om het hoofd van Santa heb ik met een Versamark pen een lijn getrokken en ook die met transparante glitter geëmbost. Voor wat diepte heb ik nog een soort schaduwrand met bruin gekleurd. De ogen zijn met zwart aangezet en een witte gel pen zorgt voor de lichtval in de ogen. Op Vellum papier heb ik de tekst afgedrukt en wit geëmbost, daarna heel voorzichtig met een paar druppels lijm vastgeplakt. Het geheel heb ik op een witte kaart geplakt.
Een fijne dag.
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: