zondag 4 december 2016

Variaties op een kerstboom


Knip, snij of stans uit wit papier de 'heuvels' voor de voorgrond en teken deze lijn op een witte kaart. Met gouden inkt en de kerstbomen van sheet 104b steeds een eerst en een tweede afdruk maken. De tekst op de voorgrand afdrukken en dan heel lang en goed laten drogen. Tussen de bomen wat gouden stippen en pailletten aanbrengen en de voorgrond met foamtape opplakken.


Hier heb ik hetzelfde gedaan als bij de eerste kaart, alleen heb ik witte inkt en kraftpapier gebruikt nadat ik de heuvels met witte stift getekend heb. De tekst heb ik met wit poeder geëmbost.


Het papier van de laatste kaart is het papier dat gebruikt wordt om rollen pakpapier stevig op te rollen. Omdat de witte inkt niet zo mooi afdrukte op dit papier heb ik de bomen wit geëmbost. Eén van de kaarten heb ik gebruikt om in het frame te plakken, ter variatie. 
Op deze manier kun je snel veel kaarten maken, wie dat nog moet doen: succes!
Fijne dag, 
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: