zondag 15 januari 2017

Brusho met die


Het nadeel van Brusho is dat je er moeilijk met wit overheen kunt, zelfs in de embossingpoeder kan de kleurstof doordringen. Op deze kaart heb ik brusho pink en purple in water gestrooid en laten drogen. Die achtergrond lag er al toen de kersenbloesem op de deurmat lag. Daarom heb ik transparante gesso over de ondergrond gedaan. Die werd daardoor wel egaler, maar niet minder mooi. Vervolgens heb ik met Versamark de bloesem afgedrukt en wit geĆ«mbost. Met paarse poscastift accenten aangebracht. Leuk geheel, maar ik wilde nog iets extra's. Daarvoor heb ik een Tim Holtz die gebruikt. De kaart heb ik toen op een paarse ondergrond geplakt en met dezelfde paarse stift heb ik de uitsnedes geaccentueerd. 
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: