dinsdag 21 maart 2017

Universe

Deze keer alleen de tekst gestempeld en dat is nog een hele oude ook, op een full sheet te koop.
Ik ben normaal niet zo van de stansjes maar vond deze wereldbol zo leuk, die moest ik gewoon hebben.
( te koop bij Hobbyshop Agnes)
Ik laat jullie hier stap voor stap zien hoe ik de kaart gemaakt heb.


Ik heb de wereldbol uit SB karton gestanst, opgelet ! met de verkeerde kant van het karton op de stans.
Deze ingekleurd met Zig markers en de cirkel die overbleef in het karton gebruikt als mal om een cirkel op mijn kaart in blauw groen tinten in te kleuren als achtergrond voor de wereldbol.


Ik heb zwarte bister om de cirkel gestrooid en nat gespoten. Met een penseel verdeeld over nog witte delen van de kaart.
En toen dacht ik dat ik alles verprutst had.....


De wereldbol er even los opgelegd, hhhmmm...
Met een babywipe de rechter bister kant wat lichter gemaakt, in mijn fantasie schijnt daar de zon op de aarde.
Misschien wordt het toch nog wel wat ?


Mijn stansje weer even aan de kant gelegd en op hoop van zegen met een tandenborstel chloor over de bister gespetterd.
Het duurde even maar onder mijn handen onstond er een galaxy met heldere sterren !!


De wereldbol en tekst op de kaart geplakt.
Met witte HeroArts inkt heb ik met behulp van een wattenstaafje een wazige "dampkring" om de aarde gemaakt en met een witte Sharpie nog wat helder witte puntjes als sterren erbij gezet.
Ondanks dat er niet veel stempelwerk op deze kaart zit wilde ik hem toch graag delen met jullie omdat ik de achtergrond zo gaaf vind.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: