dinsdag 23 mei 2017

Happy Birthday Dymo


Op deze A6 SB karton kaart ben ik bovenaan begonnen met het stempelen van de gietertjes.
Daaronder een baan met bloempotjes, een baan met hyacintjes en op het restje de kopjes van de tulpjes.
Ik heb alles ingekleurd met Zig markers en met een waterpenseel uitgekleurd waarbij ik de achtergrond ook heb meegenomen.
Hier en daar wat extra grijs gebruikt voor de schaduw.
Ik heb de happy birthday Dymo tekst een aantal malen uitgesneden en tussen de gestempelde banen geplakt waarbij ik bij de middelste baan ben begonnen en met het rest stukje verder ben gegaan op een andere baan zodat er niks verloren ging en de tekst ook steeds verspringt en niet steeds hetzelfde boven elkaar staat.
Met een Artigo lakstift nog een stikrandje rond de kaart getekend.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: