zondag 21 mei 2017

home tweet home


Nogmaals: ik vind dit setje stempels zo leuk, mede omdat er een Misti bestaat. Daar kan ik zoveel meer mee doen. Zo kun je de stempels gedeeltelijk met een stift beïnkten, afdrukken en de rest met een andere kleur afdrukken, zoals ik hier met de bruine potten en de groene planten gedaan heb. Met een vochtig penseel heb ik de potten ingekleurd, een verbindings-schaduw getrokken van de ene naar de andere pot en om de potten heen een nog lichtere zweem van schaduw aangebracht. De buxussen heb ik met diverse kleuren ingekleurd, ook weer inkt van stiften, dat ik op een palet scribbel. Hoewel ik tevreden was over het resultaat op van het waterverven oogde het geheel niet echt interessant. Om dat op te lossen heb ik eerst een muur achter de planten gezet, ook weer inkten, afdrukken en met vochtig penseel de stenen inkleuren. Onderaan, om de overgang naar de grond duidelijker te maken heb ik met de fijne punt van een groene stift wat grasjes aangebracht.  Het gefluit buiten van de vogels maakte dat ik op zoek ging naar kleine vogels en die heb ik op de twee struiken geplaatst en deze heb ik wat feller ingekleurd. De koolmees probeert duidelijk zijn nest te beschermen, want er gaat niets boven je eigen huisje. En met de tekst, ook weer keurig gecentreerd en recht dankzij de stempelhulp, kwam de kaart tot leven! 
Een 'tweeterdetweet' dag!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: