vrijdag 12 mei 2017

Kerst is vroeg dit jaar


Soms probeer ik zomaar wat uit.
Voor deze kaart wilde ik de buxus boompjes gebruiken voor een kerstachtige kaart.
Een hele uitdaging want het zijn niet echt kerst stempels en dan ook nog niet eens in kerst kleuren.
Ik heb de boompjes clear ge-embossed en daarna ingekleurd met de roze sparkle penseelstift die in de ASE goodiebag zat.
De boompjes heb ik nog met een waterpenseel bewerkt om de kleur wat lichter te maken en voor de potjes heb ik twee lagen over elkaar roze gekleurd.
Met een waterpenseel wat roze buiten de lijnen getrokken als schaduw en met een grijze Zig marker en water nog wat extra schaduw gemaakt.
De ijskristallen zijn gestanst uit SB karton en een aantal ervan ook gekleurd met de sparkle pen.
De lijst om de kaart heb ik gestanst en is de buitenkant ( wat overblijft) van de frame stans.
Eerst een paar ijskristallen op de kaart geplakt.
De lijst met foamtape erop geplakt en nog wat ijskristallen op de lijst geplakt.
De boompjes zijn versierd met plakpareltjes en de ijskristallen met plakdiamantjes.

Groetjes Ank.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: