dinsdag 6 juni 2017

Achter glas


Deze keer weer eens een snijmal gebruikt, in dit geval de weckpot.
Toen ik deze kaart gemaakt heb hadden wij net een plantenkasje in de tuin gezet voor het opkweken van oa tomaten planten.
Daardoor kwam ik op het idee om de bloempotjes in een "glazen" pot te stempelen.
De plantjes en pot ingekleurd met Zig markers en een waterpenseel.
Op de achtergrond kaart ( A6 SB karton) heb ik eerst wat groen pigmentpoeder gestrooid en nat gespoten.
Na het drogen heb ik de achtergrond verder bewerkt met behulp van stencils en Distress inkt.
De vlekken rechts zijn waterdruppels die ik opgenomen heb met een tissue en heb er een lijntje omheen getrokken met een fineliner.
Ten slotte het potje op de kaart geplakt en met een grijze marker wat schaduw onder de pot gekleurd, dit geeft de pot wat "grond" onder z'n voeten.
In een verloren uurtje heb ik de hele dymo tekst lap een aantal malen afgedrukt en in losse woordjes gesneden.
Ik bewaar die in een klein vakkendoosje en kon dus lekker makkelijk de woordjes uit het doosje halen en opplakken.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: