dinsdag 20 juni 2017

Draai stencil


Bij deze A6 kaart ben ik NIET begonnen met het draai stencil op de achtergrond maar met het stempelen van de dame met StazOn Jet Black.
Ik heb de afdruk niet gemaskerd maar wel omlijnd met de witte Artigo resist pen.
Daarna heb ik het draai stencil met de vierkantjes vanaf de linker bovenhoek gelijk gelegd met het eerste vierkantje linksboven op het stencil ( kant 1 )
Vervolgens volgens de beschrijving bij het stencil het stencil 3 x gedraaid en gesponsd met 3 tinten blauwe Distress inkt waarbij ik om mijn stempelafdruk heen heb gewerkt.
De vierde keer draaien en sponzen heb ik hier achterwege gelaten, zo hield ik ook nog witte vakjes over.
Omdat het stencil korter is dan een A6 kaart hield ik onder nog een stukje wit karton over.
Dit stuk heb ik met het stencil opgevuld door ook hier het stencil op te plaatsen en 3 x te draaien en sponzen.
De dame heb ik ingekleurd met Zig markers en een waterpenseel.
Vond het totaal nog een beetje kaal maar heb dat opgelost door de tak bovenaan te stempelen.
Als laatste nog een dymo stempel tekst erop geplakt.

Groetjes Ank.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Trix zei

Leuke kaart zo, Ank!
Hebben jullie deze draaistencils al eens gedemonstreerd op een beurs?

Unknown zei

Wat een mooi kaart Ank,
En een hele duidelijke uitleg, ik heb het stencil bij je besteld en morgen in huis als het goed is.
Dus dan is er de uitdaging om ook zoiets moois te creëeren hé?!