woensdag 9 augustus 2017

Drieluik


Ik ben gek op boekjes, en heb pas bij Elly Knol een workshop gedaan. Dat boekje werd gebonden met de Cinch. Ik heb een goedkopere variant aangeschaft , namelijk de Zutter Bind It All. Deze moest ik natuurlijk wel even uitproberen en dat heb ik met dit drieluik gedaan. Ik heb drie stukjes karton op maat gemaakt en hier de gaatjes voor de spiraal in gemaakt. De middelste aan twee zijden. Daarna de kartonnetjes in de gesso gezet. De groene kleur heb ik met Liquitex inkt aangebracht. Dit goed laten drogen. Hierna met een stencil wat structuur aangebracht en met zilveren Inca Gold dit weer geaccentueerd. Met verdunde gesso de witte spetters aangebracht. De harten en de vogel  op los papier gestempeld en ingekleurd. Hierna de stempels verdeeld over het drieluik en met tekst opgeplakt. Als laatste de drie vierkantjes met een witte spiraal aan elkaar verbonden.

Fijne dag, groetjes Mirjam

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Ellie Knol zei

wat mooi! En leuk dat je nu ook een soort van binder hebt kunnen aanschaffen!