dinsdag 14 november 2017

Noorderlicht


Had ik vorige week de meest voor de hand liggende uitvoering van de golf, deze week het tegenovergestelde.
Bij deze kaart heb ik geprobeerd om het groene noorderlicht na te bootsen.
Eerst heb ik de ijsberen gestempeld op SB karton en lichtjes gekleurd met Zig markers.
Met een watervaste fineliner heb ik een lijn getrokken als horizon.
Al valt het hier niet meer op....ik heb de stempel van de scheur gebruikt om een scheiding tussen ijs en water te creĆ«ren.
De horizon en ijsberen gemaskerd en daarboven golfstempel nummer 3, 1 x gewoon afgedrukt en 1 x op z'n kop afgedrukt met Distress mowed lawn zodat de twee krullen min of meer in elkaar haken.
Ik heb er geen water op gespoten maar met een waterpenseel wat kleur naar buiten getrokken en nog een tikkeltje blauw toegevoegd.
De tekst is met wit ge-embossed.
De hoeken van de kaart met Black Soot Distress nog wat donkerder gesponsd.

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

akkina van steen zei

Zo leuk allemaal
Jij bent toch heel erg creatief om dit weer zo mooi te bedenken Ank.