dinsdag 9 januari 2018

Have FUN challenge kleurrijk.


Voor de verandering ben ik tegenwoordig veel aan het haken.
Momenteel bezig met een granny, een soort van lappendeken waarbij ik ronde lapjes haak die eindigen als vierkant om daarna allemaal aan elkaar vast gezet te worden tot deken.

Het zijn die gehaakte cirkels die me inspireerde tot deze kaart.
Ik heb eerst het meisje en de tekst gestempeld met StazOn.
Daarna over de hele kaart de doily met versamark gestempeld en clear ge-embossed.
Met markers heb ik de doily van geel binnenin naar lila aan de buitenkant gekleurd.
Met lichtblauw heb ik al het lila met elkaar verbonden.

Met een keukenpapiertje alles opgepoetst en het woordje FUN met een artigo zwarte lakstift ingekleurd.
Deze stift houd ook op het embossing !

Kaartje op een brede mat geplakt en een smal zwart matje daar weer achter.

Gebruikte stempels vindt je allemaal HIER

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: